Ekonomska škola Vukovar

Dnevnik iz Bruchsala

Autor: Marija Bratonja, 4. 12. 2018.

Naša učenica Nika Bilandžić koja je s ostalim učenicima, prof.Verom Kovačević i prof.Teom Maksimović otputovala u njemački Bruchsal u sklopu Erasmus+ projekta Brucken bauen, svakodnevno je pisala dnevnik njihovih aktivnosti...

dan 1.

26.studenoga 2018. krenuli smo u Njemačku povodom sudjelovanja u projektu Erasmus+. Krenuli smo u 00:30 iz dvorišta naše škole. Noću smo se vozili 4 sata do aerodroma dr. Franje Tuđmana u Zagrebu. Kada smo prošli sigurnosnu provjeru sjedili smo sat vremena i jeli sendviče koje ne smijemo unijeti u avion. Ušli smo u avion u 6:45 i u 7:15 poletjeli. U Njemačku, u Frankfurt, smo sletjeli u 8:30. Nakon što smo pokupili našu prtljagu, otišli smo u McDonalds. Tamo smo jeli i punili mobitele. Nakob 5 sati provedenih u McDonaldsu otišli smo na brzi vlak te se za pola sata prebacili u drugi vlak. Kada smo došli, po nas su došli organizatori projekta. Autima su nas odvezli do škole. Tamo smo upoznali obitelji kod kojih boravimo. Nakon upoznavanja i kratkog druženja svi smo otišli kući i tamo nastavili druženje i upoznavanje.

[DNEVNIK IZ BRUCHSALA, DAN 2.]

Dan nam je započeo doručkom u obitelji domaćina. Nakon doručka i odlaska u školu, projekt započinje govorom ravnatelja i kratkom prezentacijom o gradu Bruchsalu. Nakon male pauze zaputili smo se ured gradonačelnice. Gradonačelnica je održala kratak govor o gradu i njegovoj povijesti. U uredu gradonačelnice smo se slikali s njom i dali joj naš poklon. Vratili smo se u školu i pogledali prezentacije koje je priredila svaka zemlja kako bi se predstavila i odigrali malu igru upoznavnja. U svakom krugu je bilo 5 nacionalnosti i morali smo zapamtiti njihova imena kroz igru. Nakon prezentacije i igre imali smo pauzu za ručak u blagavaonici. Nakom ručka su započele radionice koje su trajale od 15 do 17 sati. Radionice su bili podijeljene na pečenje muffina i kolača, igranje rukometa i pletenje pletenica. Sve smo radionice završili do 6 sati i nakon njih smo otišli sa svojim domaćinima kući ili van.

[DNEVNIK IZ BRUCHSALA, DAN 3.]

Danas sam se ustala u 6h i otišla busom u školu. U školi smo imali nastavu 3 sata s našim domaćinom. Ja sam imala 2 sata kemije i 1 sat slobodan. Poslije nastave smo imali 3 radionice kao i jučer. Danas smo imali ronjenje, plesanje i IT - tečaj. Na sve tri radionice je bilo jako zabavno. Radionice su završile u 15h. Nakon radionica smo otišli u obilazak grada. Podijelili smo se u skupine i obišli smo dvorac, Phoenix caffe, zatvor, park, kino i Božićni sajam. Obilazak je završio u 17h i svi smo otišli kući nakon obilaska.

[DNEVNIK IZ BRUCHSALA, DAN 4.]

Danas smo išli busom do željeznice i čekali smo vlak za Heidelberg. U Heidelberg smo stigli oko 10 sati. Podijelili smo se u skupine i dobili zadatke da pomoću GPS-a nađemo određene lokacije. Morali smo pronaći kafić, knjižnicu, Božićni market, supermarket, trgovinu sa suvenirima i most. Nakon što smo završili, imali smo slobodno za ručak. Nakon ručka smo išli uspinjačom do dvorca Heidelberg. U dvorcu smo imali vremena za razgledavanje i slikanje. Nakon dvorca smo se vratili u grad i imali smo tri sata slobodno. Ta tri sata smo šetali po sajmu, trgovinama, bili na piću... Nakon tri sata smo se našli na mostu i uputili smo se prema vlaku. Na vlak smo bili zakasnili, pa smo morali čekati sljedeći. Kada smo se vratili u Bruchsal svi smo otišli sa svojim domaćinima kući.

[DNEVNIK IZ BRUCHSALA,DAN 5.]

Ujutro smo imali 2 sata nastave. Imala sam povijest i slobodan sat. Nakon nastave smo išli u dvije socijalne ustanove za pomoć obiteljima. Nakon posjeta socijalnim ustanovama išli smo na ručak i imali smo slobodno. Nakon ručka smo otišli u razgledavanje dvorca Bruchsala. U dvorcu smo razgledavali, učili plesati i oblačili se kao kraljevi i kraljice. Nakon dvorca smo imali slobodno da se spremimo za party. Party je počeo u 6, a završio u 10 h. Na partyu smo gledali videe koji su snimljeni kroz tjedan, jeli i zabavljali se. Nakom partya smo svi otišli kućama.

[DNEVNIK IZ BRUCHSALA, DAN 6.]

Danas smo se našli pred školom i imali slobodno vrijeme za sebe. Išli smo po trgovinama i, naravno, jeli. Morali smo biti pred školom u 12 da bi nas odveli na željeznicu. Bili smo se prebacivali iz jednog u drugi vlak. Naravno da smo bili ušli u krivi vagon i pregazili ljudima stopala s našim koferima da bi došli do svog vagona i sjedala. Nakon što smo stigli na aerodrom imali smo problema s osiguranjem zbog tamburice. Nakon skoro sat vremena živciranja otišli smo jesti u McDonalds. Na brzinu smo pojeli i otišli na avion. Dečki su vidjeli bivšeg nogometaša Dinama, Sudana, i slikali su se s njim. Nakon leta smo otišli kombijem nazad do naše škole.

R31.08.23.-pojedini odjeli - V2.pdf

Ispis statistike od 22. 1. 2011.

Ukupno: 919907

Trenutno online:

Ekonomska škola Vukovar / Stjepana Filipovića 6, HR-32010 Vukovar / ss-ekonomska-vu.skole.hr / ured@ss-ekonomska-vu.skole.hr