Ekonomska škola Vukovar

Brucken bauen-Dnevnik iz Poljske

Autor: Marija Bratonja, 9. 12. 2019.

U sklopu Erasmus+ projekta Brucken bauen, naši su učenici boravili u Poljskoj s prof. Verom Kovačević i prof.Teom Maksimović. Pročitajte njihov dnevnik s fotografijama o 5 poljskih dana...

Dan 1.

U 9 sati smo se sastali na osječkom autobusnom kolodvoru. U 9 i 25 krenuli smo busom do Budimpešte. Na aerodrom smo došli u 13 sati i imali smo 4 sata slobdnoga vremena na aerodromu, poletjeli smo u 17:40 i sletjeli smo u 19 sati. Na aerodromu su nas dočekali naši domaćini i ostatak dana smo proveli družeći se s njima.

Dan 2.

3. dan

4.dan

U 7 sati smo se skupili ispred škole i u dva autobusa krenuli za Torun. Do tamo smo putovali 4 sata. Kada smo stigli podijelili su nas u dvije grupe. Išli smo u Muzej medenjaka, bilo nam je vrlo interesantno jer smo imali radionicu na kojoj smo učili kako se pravi medenjak. Nakon toga smo išli u Planetarium, tamo smo gledali film o galaksiji. Nakon toga bili smo podijeljeni u 5 grupa i imali smo zadatak da pronađemo u gradu određene znamenitosti i znakove koji su nam bili zadani. Imali smo ručak i nakon toga slobodno vrijeme gdje smo se zabavljali i družili sa učenicima iz drugih zemalja. U 5 smo krenuli kućama i stigli smo u 8:15.

5.dan

Ujutro u 9:00 smo došli u klub za starije osobe koji se nalazi u Teresinu. Tamo su nas podijeli u grupe i bake su nas učile da radimo ukrase. Nika je radila božićne čestitke tako da je koncem vezla oblik. Marija, Violeta, Vanja i Bruno su pravili origami cvjetiće. Na kraju druženja učili smo starije hrvatski jezik i oni nas poljski. U tom klubu smo naučili puno zanimljivih stvari i zbližili smo se s učenicima iz drugih država. Otišli smo na ručak koji su spremili drugi učenici. Nakon ručka smo otišli kućama i sa svojim domaćinima smo pravili kolače za završnu zabavu. Bruno je otišao u tržni centar sa svojim domaćinom jer su napravili kolače večer prije pa su proveli poslijepodne zajedno sve do zabave. Nika je sa svojim domaćinom pravila čokoladni kolač i nakon što su napravile kolač pogledale su film. Violeta i njeni domaćini naručili su pizzu i razgovarali, a nakon toga su pravili kolače, slušali glazbu i zabavljali se. Kada su napravili kolače krenuli su se spremati za zabavu te se uputili prema Oltarewzu. Vanja i njena domaćica su pravile kolače, slušale pjesme i zabavljale se te se krenule spremati. Marija je otišla kući te pravila kolače sa svojom domaćicom, a u međuvremenu su zajedno izmjenjivale iskustva i učile jedna drugu jezik. Potom su se otišle spremati. U 19:00 smo morali biti u Oltarewzu. Svaka država je pokazivala svoj talent poput gimnastike, pjevanja, plesanja i bilo nam je zanimljivo. Pjevali smo i plesali svi zajedno te smo dobili zahvalnice za sudjelovanje. U 22:00 smo krenuli kućama i bili smo tužni jer smo sklopili različita prijateljstva, a morali smo se razići.

Rastanak

5.12. Vrijeme je za rastanak, bilo je lijepo i vraćamo se bogatiji za nova iskustva, nova prijateljstva...

Napredno pretraživanje
Traži

R31.08.23.-pojedini odjeli - V2.pdf

Ispis statistike od 22. 1. 2011.

Trenutno online:

> EU projekti  > Brücken bauen
Ekonomska škola Vukovar / Stjepana Filipovića 6, HR-32010 Vukovar / ss-ekonomska-vu.skole.hr / ured@ss-ekonomska-vu.skole.hr