preskoči na sadržaj

Ekonomska škola Vukovar

 

Povijesno gledajući, odnos društva prema osobama s invaliditetom i djeci s teškoćama se neprestano mijenjao.

Raspon odnosa društva prema osobama s invaliditetom kretao se od izrazito netolerantnih, kakvi su bili na snazi za vrijeme robovlasničkog društva, pa do današnjih inkluzivnih shvaćanja o tome kako društvo nije cjelovito dok u njemu nisu svi dobrodošli.

Evoluciji odnosa društva prema osobama s invaliditetom značajno je doprinijelo nekoliko ključnih elemenata, i to: humanističko-holistička poimanja čovjeka, rezultati mnogobrojnih znanstvenih istraživanja, mnogobrojni međunarodni akti te razvoj modela školovanja uz podršku za učenike s teškoćama.

Prateći suvremena kretanja u svijetu možemo primijetiti kako danas prevladavaju procesi edukacijskog uključivanja. Edukacijsko uključivanje podrazumijeva zajedničko školovanje učenika s teškoćama i njihovih tipičnih vršnjaka, a provodi se u sredini koja je za dijete najmanje restriktivna.

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 

 

 

Priloženi dokumenti:
R31.08.23.-pojedini odjeli - V2.pdf

 
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 

 

 

 
 

 


 

 
Ispis statistike od 22. 1. 2011.

Ukupno: 921057
Ovaj mjesec: 3465
Danas: 107
 

Trenutno online:

 
 > Defektološki kutak  > PRAVNI OKVIR
CMS za škole logo
Ekonomska škola Vukovar / Stjepana Filipovića 6, HR-32010 Vukovar / ss-ekonomska-vu.skole.hr / ured@ss-ekonomska-vu.skole.hr
preskoči na navigaciju