Povijesno gledajući, odnos društva prema osobama s invaliditetom i djeci s teškoćama se neprestano mijenjao.
Raspon odnosa društva prema osobama s invaliditetom kretao se od izrazito netolerantnih, kakvi su bili na snazi za vrijeme robovlasničkog društva, pa do današnjih inkluzivnih shvaćanja o tome kako društvo nije cjelovito dok u njemu nisu svi dobrodošli.
Evoluciji odnosa društva prema osobama s invaliditetom značajno je doprinijelo nekoliko ključnih elemenata, i to: humanističko-holistička poimanja čovjeka, rezultati mnogobrojnih znanstvenih istraživanja, mnogobrojni međunarodni akti te razvoj modela školovanja uz podršku za učenike s teškoćama.
Prateći suvremena kretanja u svijetu možemo primijetiti kako danas prevladavaju procesi edukacijskog uključivanja. Edukacijsko uključivanje podrazumijeva zajedničko školovanje učenika s teškoćama i njihovih tipičnih vršnjaka, a provodi se u sredini koja je za dijete najmanje restriktivna.
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |